نوع رفتار پیشخدمت رستوران

رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری

تبلیغات
فیلم ها و کلیپ های جدیدخطاطی اسم شماتلگرام دکوراتور
شاید پیشخدمت هایی را که شما در رستوران خود استخدام کرده اید از بهترین رفتار برخوردار باشند اما بهتر است به نکات علمی و تجربی که در این نوشته در خصوص رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری در خدمت شما گذاشته می شود دقت نمایید. رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری می تواند موجب جذب حداکثری مشتری شود.

چهره خندان پیشخدمت سالن غذاخوری

هیچ جایگزینی به اندازه چهره خندان نمی تواند احساس آرامش به مشتری بدهد. خنده در رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری احساس آرامشی را به مشتری القا کرده و به او این امنیت خاطر را می دهد که این پیشخدمت می تواند به راحتی و با نظم راهنمایی های را در خصوص غذا ارائه بدهد. از جهتی لبخند زدن باعث تعامل بیشتر بین طرفین می شود و این امر خنده را بر روی چهره مشتری ایجاد می کند.

پیشخدمت سالن غذاخوری

پیشخدمت سالن غذاخوری

صدا زدن مشتری با نام

صدا زدن مشتری با نام و به کار بردن الفاظی مانند «گرامی» باعث افزایش رضایت مشتری می شود. تحقیقات نشان می دهند به کار بردن نام در رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری باعث ایجاد محیطی صمیمانه تر بین پیشخدمت و مشتری می شود.

رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری

رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری

لمس کردن

لمس کردن می تواند گذاشتن دست روی شانه و یا دست دادن تلقی شود. لمس کردن یکی از موارد ایجاد محیطی صمیمانه می باشد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که در بعضی فرهنگ ها دست دادن با جنس مخالف غیر قانونی است و پیشخدمت ها تنها مجاز به دست دادن به جنس موافق خود می باشند.

نشستن کنار میز مشتری

شاید این کار احمقانه به نظر بیاید که پیشخدمت کنار میز مشتری بنشیند. اما باید این را یک تجربه جدید برای مشتری در نظر گرفت. تصور کنید که پیشخدمتی در یک رستوران در کنار شما نشسته و از غذاها و کیفیت رستوران برای شما صحبت می کند. پس مشتری احساس آرامش بیشتری را کسب می نماید.

نوع رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری

نوع رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری

استفاده از واژه “با تشکر از شما”

نوشتن الفاظی مانند “با تشکر از شما” در فیش های رستوران وقت زیادی را از شما نمیگیرد. اما این گونه الفاظ توسط مشتری خوانده می شوند و مشتری با دیدن چنین احترامی که برای او گذاشته اید ، احساس خوشحالی می کند.

رفتار پیشخدمت رستوران

رفتار پیشخدمت رستوران

ترسیم چهره های شاد

ترسیم چهره های شاد در فیش های سالن غذاخوری باعث ایجاد لبخندی در چهره مشتریان می شود. یکی از مهمترین رفتار پیشخدمت سالن غذاخوری خندان بودن می باشد. اکنون شما می توانید این احساس خنده و شادی را با توجه به ترسیم چهره های شاد در سایر نقاط دیگر سالن غذاخوری برای مشتری نشان دهید. چهره های خندان می توانند حتی برای مشتریان خجالتی ، لبخندی را هدیه کنند.

رحیم قیم هستم ، علاقمند به تولید محتوای وب برای پروژه های جذاب و دوست داشتنی مثل دکوراتور ...

نظر بدهید

* ایمیل شما نزد ما محفوظ می باشد. فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.