تبلیغات در دکوراتور

اهمیت تبلیغات در فضاهای مجازی

شبکه های اجتماعی جای خود را به خوبی در زندگی مردم باز کرده اند به طوری که حتی افراد غریبه با اینترنت و فناوری نیز، وارد گود شده‌ و سعی می‌کنند از آن‌ها استفاده کنند. اگر در تاکسی، اتوبوس، مترو ، فروشگاه‌ها و تقریبا هر نقطه ای از شهر به اطراف خود نگاه کنید افرادی را می‌بینید که بدون توجه به اطراف غرق در تلفن همراه شان هستند . اگر کمی بیشتر دقت کنید اغلب آن‌ها در یکی از شبکه های اجتماعی مشغول مشاهده ، مطالعه یا ارسال مطالب می باشند.

این یک فرصت بزرگ برای ایجاد تغییرات بزرگ در دنیای بازاریابی می باشد . تلفن همراه محور این تحول خواهد بود. اولین و ابتدایی ترین روش تبلیغ در بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ بوده است. ولی به وضوح می توان مشاهده کرد که شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی اولین و پربازدیدترین محل توجه افراد در زندگی روزمره می باشد. اگر صاحب هر کسب‌و‌کاری می باشید دیر یا زود باید به سراغ استفاده از شبکه های  اجتماعی بروید. در این فضای رقابتی در صورتی که خیلی صبر پیشه کنید زمانی گران بها را به سرعت از دست خواهید داد.

در این جا سعی داریم تا شما را با انواع تبلیغات خود آشنا کنیم تا بتوانید با دید بهتری تبلیغ خود را به ما بسپارید و بهترین تصمیم را بگیرید.

تبلیغ در تیم حرفه ای دکوراتور بسیار متنوع است و می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از تبلیغات ما بهره مند شوید.

تبلیغات بنری

با وجه به فضاهای موجود در سایت که با بنرهایی مشخص شده است می توانید از این نوع تبلیغات بصری با موقعیت های مختلف بهره ببرید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

نوع تبلیغات

سایز استاندارد

توضیحات

قیمت به هزار تومان ( ماهیانه )

 A1  ۹۰*۷۲۸ پیکسل  هدر کامل  ۶۰۰
A2   ۶۰*۴۶۸ پیکسل هدر ۲ تایی  ۳۵۰ 
۹۰* ۷۲۸ پیکسل  فوتر ها  ۲۰۰ 
۳۰۰*۳۰۰ پیکسل  ساید بار  ۲۰۰ 
۱۵۰ * ۱۵۰ پیکسل  در درون پست ها  ۱۰۰ 

تبلیغات رپورتاژ آگهی

با توجه به حرفه و تخصص شما یک پست حاوی تخصص و پیشه شما تهیه شده و در قالب پستی در مابین پست های سایت قرار داده می شود.

تبلیغات ویدیویی

می توانیم حرفه شما را با استفاده از پلتفرم بزرگی که در اختیار داریم در بین ویدیوهای موجود در سایت به نمایش در بیاوریم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام

با توجه به نکات مختصری که در ادامه اشاره خواهد شد تبلیغات در این رسانه ها نیز خالی از لطف نیست. شما می توانید از پکیج های متنوع ما در این رسانه های اجتماعی نیز بهره مند شوید.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

ویژگی ها و اهمیت شبکه های اجتماعی در جهان امروز

  • پست های شبکه های اجتماعی تا ۷۸ درصد روی خرید، تاثیرگذار است.
  • مطالب شبکه های اجتماعی تا ۸۵ درصد می تواند به تغییر رفتار انسان منجرشود.
  • اعتماد به مطالب شبکه های اجتماعی تا ۴۶ درصد برآورد شده است.
  • امروزه ۳۳ درصد افراد از طریق شبکه های اجتماعی با برندها و محصولات و خدمات جدید آشنا می شوند.
  • میزان دستیابی به ۱۰۰۰ نفر مخاطب در یک روزنامه بیش از ۱۰۰ برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد مخاطب در شبکه اجتماعی مثل فیس بوک دارد.
  • مخاطبان بسیاری در این عرصه حضور دارند و بر خلاف دیگر رسانه ها، هر روز بر تعداد مخاطبین آن افزوده می شود. 
  • تعامل در این فضای مجازی، دو طرفه بوده و مخاطبان می توانند اعلام نظر کرده بر همین اساس، بازخوردگیری به سهولت قابل انجام است.
  • تبلیغات در این فضا چند رسانه ای و مولتی مدیا است و از متن، صدا، تصویر، فیلم و… می توان در آن استفاده کرد.
  • تبلیغات در این فضا، اکثرا آزاردهنده نیست و مخاطب را اذیت نمی کند.
  • اثر بخشی و ثمر بخشی تبلیغات در فضای دیجیتالی معمولا بیشتر است.
  • ارزیابی تبلیغات و میزان تاثیر آن به راحتی قابل بررسی و اندازه گیری است.
  • می توان در این تبلیغات مخاطب را درگیر کرد و با لایک و کامنت به نظرخواهی و انجام اقدامات تعاملی دست زد.

نوع تبلیغات

شبکه های اجتماعی

توضیحات

قیمت به هزار تومان ( ماهیانه )

T فقط تلگرام یک پست تبلیغاتی در بین پست های روزانه کانال ۳۰
I فقط اینستاگرام یک پست اینستاگرام در بین پست های روزانه ۳۰
TI اینستاگرام و تلگرام یک پست تبلیغاتی در کانال تلگرام در بین پست های روزانه و یک پست در بین پست های روزانه اینستاگرام ۵۰

برای ثبت درخواست خود و اطلاع از قیمت دیگر تبلیغات و پکیج های سفارشی ما می توانید از راه های ارتباطی ما که در صفحه تماس با ما موجود است و هم چنین شبکه های اجتماعی دکوراتور با ما در میان بگذارید.